اخذ سند شش دانگ تک برگ و انجام امور فنی و ثبتی ملک

اخذ سند شش دانگ تک برگ و انجام امور فنی و ثبتی ملک به یک فرد متخصص میتوان

سپرد در واقع ممکن است افراد قصد تعویض سند قدیمی ملک خود و اخذ سند تک برگ

را داشته باشند در اینصورت است که بایستی به اداره ثبت اسناد برای انجام امور اداری

و ثبتی ملک مراجعه شود. از آن جایی که معمولا افراد تجربه کافی برای انجام این امور

را ندارند و تخصص فراهم کردن مدارک فنی ملک را نیز ندارند میتوانند انجام امور اخذ

سند تک برگ را به یک فرد متخصص همانند کارشناس رسمی دادگستری بسپارند.

اخذ سند شش دانگ تک برگ و انجام امور فنی و ثبتی ملک

اسناد قدیمی ملک معایب زیادی دارند و بسیاری از مشکلات ملکی که به وجود می

آید به علت وجود این اسناد میباشد. اما اسنادی که امروزه برای املاک صادر میگردد

از نوع تک برگی است به منظور تعویض سند قدیمی به تک برگ لازم است به اداره

ثبت اسناد مراجعه شود و از آنجایی که افراد تجربه کافی برای انجام این امور را ندارند

برای تسریع انجام این امور می توانند به یک کارشناس رسمی دادگستری مراجعه

نمایند و وکالت انجام این امور را به وی بسپارند.

برای اخذ سند تک برگ لازم است مدارک تهیه شود و به اداره ثبت اسناد ارائه گردد

یکی از این مدارک نقشه یو تی ام میباشد برای تهیه نقشه یو تی ام از جی پی اس

دو یا سه فرکانسه استفاده میشود و مختصات یو تی ام کنج ها برداشت میگردد در

ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود و این نقشه مهر و امضا شده به اداره

ثبت اسناد ارائه میگردد. در نتیجه با ارائه تمامی مدارک به اداره ثبت اسناد و پیشبرد

امور اداری ملک سند تک برگ برای ملک صادر می گردد.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

اخذ سند تک برگ

اخذ سند شش دانگ تک برگ و انجام امور فنی و ثبتی ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما