ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک در اداره ثبت تهران

ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک در اداره ثبت تهران به فردی متخصص و مورد اعتماد ممکن می

باشد در واقع فردی مانند کارشناس رسمی دادگستری به امور ثبتی تسلط کامل دارد و می

تواند این امور را در کمترین زمان ممکن به انجام برساند وی متخصصی است که توانایی و

صلاحیت تهیه مدارک مورد در خواست برای امور ثبتی و سندی را دارد.

ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک در اداره ثبت تهران

در صورتی که ملک دارای سند قدیمی باشد و فرد قصد داشته باشد برای ملک قدیمی خود

سند تک برگ اخذ نماید لازم است از طریق اداره ثبت اسناد اقدام شود و در خواست تعویض

سند قدیمی را داد.

برای اینکه این تعویض انجام شود می بایست روندی طی شود و مدارکی تهیه گردد و به

اداره ثبت اسناد ارائه گردد و افراد از آنجایی که به انجام این امور آشنایی ندارند می توانند

انجام این امور را به فرد متخصص که صلاحیت لازم برای تهیه مدارک فنی را داشته باشد،

بسپارند. در واقع با سپردن این امور به فرد متخصص مانند کارشناس رسمی دادگستری،

وی ابتدا در خواست اخذ سند تک برگ را خواهد داد.

برای اینکه این تعویض انجام شود لازم است مدارکی تهیه گردد یکی از این مدارک نقشه

یو تی ام است این متخصص صلاحیت تهیه نقشه یو تی ام را دارد وی با استفاده از جی

پی اس دو یا سه فرکانسه به محل ملک مراجعه خواهد کرد و با استقرار در گوشه های

ملک برداشت خود را انجام می دهد و مختصات یو تی ام کنج ها را برداشت خواهد کرد

سپس ترسیم نقشه یو تی ام را آغاز خواهد کرد وی ترسیم نقشه یو تی ام را با اتوکد

انجام خواهد داد.

این نقشه چاپ و مهر و امضا شده قابل ارائه به اداره ثبت اسناد بهمراه مدارک حقوقی

خواهد بود و در نتیجه سند تک برگ را اداره ثبت اسناد صادر خواهد کرد.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام امور ثبتی ملک

ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک در اداره ثبت تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما