کارهای ثبتی ملک برای انجام امور اداری ثبت و شهرداری

کارهای ثبتی ملک برای انجام امور اداری ثبت و شهرداری به فرد متخصص ممکن می

باشد در واقع برای انجام امور ثبتی ملک در اداره ثبت و شهرداری لازم است مراحلی

طی شود و همچنین مدارکی تخصصی تهیه گردد و برای ارائه آماده کرد و افراد میتوانند

کلیه امور ثبتی ملک را به فرد متخصص و با تجربه همانند کارشناس رسمی دادگستری

مراجعه شود.

کارهای ثبتی ملک برای انجام امور اداری ثبت و شهرداری

به طور کلی پیش از آغاز هر ساخت و سازی لازم است جواز ساخت را از شهرداری

اخذ نمود در واقع بدون اخذ جواز ساخت نمی توان ساخت و ساز را به صورت قانونی

انجام داد. افراد می توانند امور ثبتی ملک را در شهرداری به یک فرد با تجربه در این

امور که تخصص کافی برای تهیه مدارک فنی ملک را نیز داشته باشد، سپرد.

در واقع با سپردن امور مربوط به اخذ جواز ساخت به کارشناس رسمی دادگستری

این متخصص ابتدا به شهرداری مراجعه خواهد کرد و بعد از ثبت درخواست اخذ جواز

ساخت سپس مدارکی باید ارائه شود و یکی از مدارکی که شهرداری در خواست

خواهد کرد نقشه یو تی ام دو هزارم میباشد تا در نتیجه موقعیت ملک معلوم گردد.

برای تهیه نقشه یو تی ام دو هزارم کارشناس از جی پی اس دو یا سه فرکانسه

بهره خواهد برد و بعد از برداشت عرصه ملک سپس نقشه یو تی ام را ترسیم خواهد

کرد سپس این نقشه را بر روی نقشه یک دو هزارم جانمایی می گردد و این نقشه

مهر و امضا شده درنهایت به همراه مدارک دیگر به شهرداری ارائه میشود و در نهایت

جواز ساخت را شهرداری صادر خواهد کرد.در نتیجه ساخت و سازبه صورت قانونی

قابل انجام خواهد بود.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام امور ثبتی

کارهای ثبتی ملک برای انجام امور اداری ثبت و شهرداری

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما