درخواست صدور سند تک برگ برای زمین

درخواست صدور سند تک برگ برای زمین از طرف مالک به اداره ثبت انجام می شود در

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

واقع اگر مالکی بخواهد برای ملک خود سند تک برگ اخذ کند باید به اداره ثبت مراجعه

کرده و درخواست صدور سند تک برگ را بدهد و اداره ثبت از مالک یکسری مدارک می

خواهد که مالک باید آن ها را تهیه کند و به اداره ثبت ارائه دهد و یکی از مدارکی که

مالک باید تهیه کند نقشه یو تی ام ملک می باشد.

درخواست صدور سند تک برگ برای زمین

مالک برای اینکه موقعیت دقیق ملک خود را بدست بیاورد باید نقشه یو تی ام ملک خود

را تهیه کند و با تهیه آن و ارائه نقشه به اداره ثبت می تواند سند تک برگ برای ملک خود

دریافت کند.

برای اینکار مالک باید به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه

کند که فردی قابل اعتماد و متخصص می باشد که مهر و امضای کارشناس رسمی داد

گستری نقشه برداری یا امور ثبتی به نقشه یو تی ام تهیه شده اعتبارمی دهد و کار

شناس با بررسی مدارک مالکیت ملک موقعیت ملک را مشخص میکند و با استفاده از

تجهیزات لازم نقشه یو تی ام ملک را تهیه میکند.روش تهیه نقشه یو تی ام به اینصورت

می باشد که کارشناس با استفاده از جی پی اس دو فرکانسه مختصات گوشه های

ملک را برداشت کرده و مختصات ملک را به صورت سیستم مختصات یو تی ام بدست

می آورد و سپس نقشه یو تی ام ملک را ترسیم کرده و سپس آن را مهر و امضا میکند،

با تهیه این نقشه ملک مختصات منحصر به فرد خود را دارد و در جهان هیچ ملکی را با

این مختصات نمیتوان پیدا کرد و در نتیجه مالک با ارائه نقشه یو تی ام ملک به اداره ثبت

می تواند سند تک برگ برای ملک خود دریافت کند.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

سند تک برگ

درخواست صدور سند تک برگ برای زمین

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما