درخواست صدور سند مالکیت برای ملک

درخواست صدور سند مالکیت برای ملک به منظور تعویض سند قدیمی ملک به واسطه اداره

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ثبت اسناد انجام می گیرد برای اینکه بتوان سند تک برگ اخذ نمود لازم است مدارکی تهیه

و به ادارع ثبت منطقه ارائه شود یکی از مدارکی که برای اخذ سند تک برگ ضروری است

نقشه یو تی ام است برای تهیه نقشه یو تی ام مراجعه به یک فرد متخصص لازم و ضروری

است و فردی مانند کارشناس رسمی دادگستری قادر به تهیه نقشه یو تی ام با کیفیت بالا

می باشد و با مهر و امضای خود می تواند به نقشه تهیه شده اعتبار دهد.

درخواست صدور سند مالکیت برای ملک

در صورتی که افراد قصد اخذ سند تک برگ را داشته باشند بعد از درخواست صدور سند تک

برگ برای ملک به اداره ثبت اسناد سپس باید مدارکی را به اداره ثبت اسناد ارائه دهند و

یکی از این مدارک نقشه یو تی ام میباشد که اطلاعات فنی ملک را با دقت بالا معلوم خواهد

کرد برای تهیه این نقشه باید به کارشناس رسمی دادگستری که صلاحیت تهیه نقشه یو

تی ام را دارد مراجعه کرد.

برای تهیه نقشه یو تی ام کارشناس به محل ملک مراجعه خواهد کرد و در صورتی که حدود

اربعه ملک نا معلوم باشد ابتدا این حدود را با روش هایی معلوم خواهد کرد اما در صورتی که

دیوارکشی ملک مشخص باشد وی برداشت زمینی را آغاز خواهد کرد. این متخصص از جی

پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده خواهد کرد زیرا جی پی اس دقت بالایی دارد و در نتیجه

تمامی اطلاعات برداشت شده با دقت بالا خواهند بود.

سپس نقشه یو تی ام با نرم افزار ترسیم می گردد و چاپ و مهر و امضا شده قابل ارائه به

اداره ثب اسناد خواهد بود. اطلاعات حاصل از نقشه یو تی ام در سیستم کاداستر کشور

ثبت می گردد و همچنین این اطلاعات در سند تک برگ درج می شود.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

سند تک برگ

درخواست صدور سند مالکیت برای ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما