درخواست صدور سند مالکیت تک برگ برای ملک

درخواست صدور سند مالکیت تک برگ برای ملک  توسط مالک باید داده شود در واقع افرادی که

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قصد تعویض سند دفترچه ای دارند تا سند تک برگ اخذ نمایند و همچنین افرادی که با استفاده

از قانون تعیین تکیف اراضی فاقد سند بخواهند سند مالکیت تک برگ اخذ نمایند نیز باید درخواست

صدورسند تک برگ به اداره ثبت اسناد بدهند و در خواست خود را ثبت نمایند و سپس ملزم به

فراهم کردن مدارکی از جمله نقشه یو تی ام خواهند شد.

درخواست صدور سند مالکیت تک برگ برای ملک

اخذ سند تک برگ برای ملک مزایای زیادی دارد از جمله غیر قابل جعل بودن، تک برگ بودن، درج

دقیق و کامل اطلاعات و .. که باعث میشود افراد زیادی مایل به تعویض سند قدیمی ملک باشند.

همچنین افرادی که قصد انجام معامله ملکی را دارند بایستی برای انتقال مالکیت سند تک برگ

صادر شود برای اینکه این تعویض ممکن باشد بایستی مدارکی فراهم گردد و به اداره ثبت تحویل

داده شود.

برای اینکه بتوان نقشه یو تی ام را به عنوان یک مدرک تهیه نمود و به اداره ثبت اسناد ارجاع داد

تا اینکه این نقشه مورد قبول قرار بگیرد باید به کارشناس رسمی دادگستری مراجعه کرد زیرا این

متخصص مهر و امضای معتبری دارد که به نقشه اعتباری میدهد که اداره ثبت نقشه تهیه شده

را قبول نماید. کارشناس برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه بهره می گیرد

و سپس گوشه ها و شکستگی های ملک را برداشت خواهد کرد و نقشه یو تی ام را ترسیم

و چاپ خواهد کرد. در نتیجه با اطلاعات به دست آمده از این نقشه سند تک برگ صادر میگردد.

اسناد تک برگ دارای یک هلوگرام خاصی است و جعل آن غیر ممکن است. با دریافت سند تک

برگ مالک می تواند مطمئن باشد که امنیت سند بسیار بالا است و ملک توسط شخص دیگری

تصرف نخواهد شد.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

سند تک برگ

درخواست صدور سند مالکیت تک برگ برای ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما