انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران زمانی لازم است. با مراجعه به اداره ثبت اسناد انجام شود. که افراد قصد تبدیل سند قدیمی ملک خود را به سند تک برگ را داشته باشند. در واقع به جهت انجام این تبدیل میبایست مدارکی را تهیه نمود. و به اداره ثبت اسناد ارائه داد. یکی از این مدارک نقشه یو تی ام است. در نتیجه انجام امور ثبتی ملک و تهیه نقشه یو تی ام را می توان. به یک فرد متخصص و با تجربه ای همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد.

امور ثبتی ملک

اسناد قدیمی معایبی دارند و در نتیجه همین معایب باعث به وجود آمدن مشکلاتی حقوقی شده است. بنابراین لازم است اقداماتی برای تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ انجام شود. برای انجام این تبدیل میبایست مدارکی تهیه شود. و امور ثبتی مربوط به ملک طی شود. در نتیجه افراد میتوانند انجام کلیه این امور را به یک فرد متخصص همانند کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بسپارند.

برای اخذ سند تک برگ میبایست نقشه یو تی ام تهیه شود. در واقع از آنجایی که در اسناد قدیمی اطلاعات فنی مربوط به ملک همچون موقعیت، ابعاد و مساحت دقیق ملک درج نشده است در نتیجه لازم است. این نقشه تهیه شود تا این اطلاعات حاصل شود .

برای تهیه نقشه یو تی ام کارشناس رسمی دادگستری صلاحیت لازم را دارد وی برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه بهره خواهد برد. و مختصات یو تی ام کنج ها را برداشت خواهد کرد. در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام با اتوکد انجام میشود. و نقشه تهیه شده مهر و امضا شده قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود. کارشناس با ارائه مدارک و طی کردن مراحل ثبتی اخذ سند تک برگ در نتیجه این سند را اخذ خواهد کرد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما