انجام نقشه برداری تفکیک آپارتمان توسط کارشناس رسمی

انجام نقشه برداری تفکیک آپارتمان توسط کارشناس رسمی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انجام نقشه برداری تفکیک آپارتمان توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی زمانی لازم است انجام شود. که افراد بخواهند واحد های آپارتمانی را پیش از اتمام ساخت آپارتمان معامله کند. در نتیجه با انجام این عملیات مساحت دقیق هر واحد برای انجام معامله ای مطمئن حاصل می شود.

تفکیک آپارتمان

ممکن است برخی از افراد قصد خرید و فروش واحد های آپارتمانی را زمانی داشته باشند. که ساخت آپارتمان هنوز به اتمام نرسیده است. به این دسته از معاملات پیش خرید و پیش فروش گفته می شود.

به طور کلی پیش خرید آپارتمان معامله ای است که خریدار با توجه به اعتمادی که به فروشنده می کند. اقدام به انجام معامله خواهد کرد. اما قبل از انجام این معاملات لازم است به مواردی  توجه کرد. در واقع از آنجایی که این معامله قبل از اتمام ساخت آپارتمان انجام میشود. در نتیجه مساحت و متراژ دقیق هر واحد معلوم نمیباشد. معمولا خریدار و فروشنده معامله را با توجه به مساحت تقریبی هر واحد انجام میدهند. اما همین امر ممکن است باعث شود خریدار و یا فروشنده متضرر شوند.

از آنجایی که مساحت و متراژ دقیق هر واحد پس از ساخت و با تفکیک آپارتمان معلوم می شوند. می توان پیش تفکیک آپارتمان را انجام داد. تا متراژ و مساحت دقیق واحد مورد معامله معلوم گردد. به جهت انجام پیش تفکیک آپارتمان میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص نیز با برداشت و ترسیم نقشه پیش تفکیک آپارتمان مساحت دقیق هر واحد را بر آورد میکند. در  نتیجه خریدار و فروشنده میتوانند با اطمینان بالا معامله را انجام دهند. و نگران این مسئله نباشند که از انجام معامله متضرر میشوند. زیرا مساحت به دست آمده از پیش تفکیک آپارتمان برابر با مساحتی است که در آینده در سند هر واحد درج میگردد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما