تفسیر عکس هوایی با نرم افزار و تهیه گزارش

تفسیر عکس هوایی با نرم افزار و تهیه گزارش

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تفسیر عکس هوایی کاربرد های زیادی در امور مختلف دارد. یکی از کاربردهای تفسیر عکس هوایی تهیه تامین دلیل برای حل اختلافات ملکی میباشد. برای انجام تفسیر عکس هوایی میتوان به یک فرد متخصص و با تجربه مراجعه نمود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان متخصصی است که میتواند به خوبی تفسیر عکس هوایی را انجام دهد. و در نتیجه گزارش تفسیر عکس هوایی تهیه شده توسط این متخصص مورد قبول مراجع قضایی قرار میگیرد.

تفسیر عکس هوایی تهیه تامین دلیل

به طور کلی ممکن است اختلافات ملکی به وجود آید. و در نتیجه برای حل اختلافات لازم است تامین دلیلی تهیه شود. برای تهیه تامین دلیل در خواستی مراجع قضایی مراجعه به یک فرد متخصص ضروری میباشد. در واقع ممکن است دولت اراضی برخی از اشخاص را ملی اعلام کند. در نتیجه با ملی اعلام شدن اراضی لازم است سابقه احیا در اراضی با انجام تفسیر عکس هوایی بررسی شود. تا معلوم شود اراضی ملی و یا احیا شده است.

برای انجام تفسیر عکس هوایی لازم است به یک فرد متخصص و با تجربه مراجعه نمود. تا در نتیجه تفسیر عکس هوایی با نرم افزار با دقت بالا انجام شود. و گزارش تفسیر عکس هوایی مورد قبول مراجع قضایی قرار بگیرد. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان متخصصی است که میتواند تفسیر عکس هوایی را به خوبی انجام دهد.

این متخصص برای انجام تفسیر عکس هوایی ابتدا عکس هوایی را تهیه خواهد کرد و با نرم افزار و استریوسکوپ تفسیر عکس هوایی را انجام خواهد داد و سابقه احیا در اراضی بررسی میشود. در ادامه تهیه گزارش تفسیر عکس هوایی انجام میشود و این گزارش مهر وامضا شده قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود و در نتیجه اراضی ملی اعلام شده از لیست اراضی ملی خارج میشود.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما