تهیه نقشه برای جانمایی پلاک ثبتی های شاهنشاهی

تهیه نقشه برای جانمایی پلاک ثبتی های شاهنشاهی وقتی لازم است انجام شود که آدرس ملک نا معلوم شده باشد. در واقع ممکن است فردی برای مدت طولانی ملک خود را رها کرده باشد در نتیجه ملک گمشده خواهد شد. برای یافتن آدرس ملک گمشده لازم است به یک فرد متخصص همانند کارشناس رسمی دادگستری مراجعه کرد این برای انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی از اسناد و مدارک قدیمی و ثبتی ملک بهره خواهد برد و در نتیجه آدرس و حدود اربعه ملک معلوم میشود.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

تهیه نقشه برای جانمایی پلاک ثبتی های شاهنشاهی

در صورت رها کردن ملک قدیمی برای مدت طولانی در نتیجه یافتن آدرس ملک ممکن نخواهد بود. در واقع ملک گمشده خواهد شد و برای اینکه بتوان آدرس ملک گمشده را پیدا کرد لازم است جانمایی پلاک ثبتی انجام شود این عملیات تخصصی با استفاده از اسناد و مدارک ثبتی ملک انجام پذیر است.
جانمایی پلاک ثبتی اسناد شاهنشاهی از عهده یک فرد متخصص همانند کارشناس رسمی دادگستری بر می آید و این متخصص برای انجام این عملیات تخصصی ابتدا اسناد و مدارک قدیمی ملک را جمع آوری خواهد کرد. در واقع بعد از جمع آوری اسناد قدیمی همانن سند دفترچه ای ، بنچاق، سند مادر، قولنامه و .. سپس با توجه و بررسی این اسناد سند ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی استخراج میگردد. با استخراج نقشه ثبتی ملک بر روی زمین در نتیجه حدود ثبتی ملک معلوم میشود.

در ادامه با استفاده از جی پی اس دو یا سه فرکانسه برداشت زمینی انجام میشود تا در نتیجه بتوان نقشه یو تی ام را تهیه نمود. در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام با اتوکد انجام میشود و این نقشه مهر و امضا شده به عنوان یک مدرک قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود و در نتیجه سند تک برگ برای ملک صادر میشود.

مطالب مرتبط

نقشه جانمایی پلاک ثبتی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما