درخواست صدور سند تک برگ برای ملک

درخواست صدور سند تک برگ برای ملک باید به یکی از دفاتر اداره ثبت اسناد

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مراجعه گردد سپس با فراهم کردن مدارکی و پرداخت هزینه سند تک برگ به

صورت مکانیزه قابل صدور خواهد بود. یکی از مدارکی که تهیه آن برای تعویض

سند دفترچه ای به سند تک برگ لازم است، نقشه یو تی ام از عرصه ملک

می باشد.

درخواست صدور سند تک برگ برای ملک

در خواست صدور سند تک برگ برای ملک به دو شکل وجود دارد در واقع برخی

افراد درخواست صدور سند تک برگ برای ملک دارند که سند دفترچه ای ملک

خود را تعویض نمایند تا بتوانند سند تک برگ یا همان سند کاداستری را تهیه

نمایند.

همچنین برخی افراد قصد تعویض سند تک برگ به سند تک برگ دارند تا انتقال

مالکیت بین خریدار و فروشنده انجام شود و سند تک برگ با نام و مشخصات

خریدار صادر گردد.

افرادی که قصد تعویض سند قدیمی به سند تک برگ را دارند از معایب اسناد

دفترچه ای آگاهی دارند.معایب اسناد دفترچه ای شامل مواردی مثل ضعف

امنیت، وجود اطلاعات اضافی، هزینه بالا چاپ و جعل آسان آن و … از جمله

این معایب است که باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی می شود.

اسناد تک برگ مزایای بسیاری دارند از جمله صدور الکترونیکی و خوانا بودن،

سیستمی و یکپارچه شدن اطلاعات ملک، درج کامل اطلاعات ملک، درج

کروکی دقیق ملک در سند، امنیت بالا و غیر قابل جعل بودن و … از جمله

مزایای سند تک برگی است که افراد مایل به تعویض سند دفترچه ای به

سند تک برگ می شوند.

همچنین برای انجام معاملات ملکی باید حتما سند دفترچه ای به سند

تک برگ تعویض گردد. برای اخذ سند تک برگ باید مدارکی جهت ارائه به

دفاتر ثبت اسناد ارائه گردد و مدارکی تهیه گردد و به اداره ثبت اسناد

ارجاع داده شود یکی از این مدارک نقشه یو تی ام است که تهیه آن

تنها با مهر و امضای یک متخصص مانند کارشناس رسمی دادگستری

اعتبار پیدا می کند.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امو ثبتی

سند تک برگ

درخواست صدور سند تک برگ برای ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما