روش نقشه برداری با gps

روش نقشه برداری با gps

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

نقشه یو تی ام از جانب ادارات و سازمان های مختلف ملکی در خواست میشود. در نتیجه برای تهیه این نقشه میتوان به یک فرد دارای صلاحیت مراجعه نمود. تا نقشه یو تی ام با کیفیت بالا تهیه شود. برای تهیه نقشه یو تی ام لازم است نقشه برداری یا استفاده از gps دو یا سه فرکانسه برداشت زمینی انجام شود. تهیه نقشه یو تی ام را میتوان به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

روش تهیه نقشه یو تی ام با دقت بالا

یکی از اداراتی که تهیه نقشه یو تی ام را با دقت بالا از مالکین در خواست می کند اداره ثبت اسناد است. در واقع به جهت اخذ سند تک برگ لازم است این نقشه تهیه شود. برای تهیه نقشه یو تی ام با دقت و کیفیت بالا لازم است از روش نقشه برداری با gps استفاده شود. و به یک متخصص مراجعه نمود برخی از افراد ملاک تهیه این نقشه را قیمت آن قرار می دهند. و به افراد غیر متخصص که با قیمت پایین این نقشه را تهیه میکنند مراجعه میکنند. اما نقشه تهیه شده توسط افراد غیر متخصص دقت پایینی دارد و کم کیفیت است. برای تهیه نقشه یو تی ام با دقت بالا لازم است به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود روش نقشه برداری برای تهیه نقشه یو تی ام با استفاده از gps دو یا سه فرکانسه است.

کارشناس به جهت تهیه نقشه یو تی ام با دقت بالا از روش تخصصی بهره خواهد برد. این متخصص ابتدا برداشت زمینی را انجام خواهد داد و برای انجام برداشت زمینی نقشه برداری از زمین را با استفاده از تجهیزات تخصصی انجام خواهد داد در یکی از این روش ها از gps دو یا سه فرکانسه استفاده میشود و در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام با استفاده از اتوکد انجام میشود.

روش تهیه نقشه یو تی ام با دقت بالا

روش تهیه نقشه یو تی ام با دقت بالا

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما