نقشه برداری زمین به انگلیسی

نقشه برداری زمین به انگلیسی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انجام نقشه برداری زمین به جهت تهیه نقشه یو تی ام زمانی لازم است انجام شود. که این نقشه از جانب ادارات و سازمان های مختلف در خواست گردد. در واقع برای انجام امور ثبتی و امور حقوقی ملک معمولا این نقشه در خواست می گردد. برای انجام نقشه برداری زمین می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی که متخصص دارای صلاحیتی است. که می تواند با دقت بالا تهیه نقشه یو تی ام را انجام دهد.

تهیه نقشه یو تی ام کارشناس رسمی دادگستری

در واقع نقشه نمایش عوارض مصنوعی و طبیعی زمین می باشد. که نقشه بردار با استفاده از تجهیزات نقشه برداری، موقعیت عوارص مصنوعی و طبیعی سطح زمین را تعیین می کند. نقشه برداری زمین به انگلیسی surveying با استفاده از ابزار ها و تجهیزات اندازه گیری به همراه عملیات میدانی انجام می شود.

نقشه یو تی ام نقشه ای با مختصات جهانی می باشد. و برای تهیه آن لازم است نقشه برداری زمین انجام شود. و ترسیم دفتری نقشه یو تی ام انجام گیرد. این نقشه از جانب ادارات مختلف ملکی در خواست می شود. و تهیه آن با دقت بالا لازم و ضروری می باشد.

برای انجام نقشه برداری زمین با دقت بالا از عهده فردی متخصص و با تجربه بر می آید. و کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان فرد متخصصی است. که از عهده انجام نقشه برداری زمین surveying با دقت بالا بر می آید.

برای انجام نقشه برداری زمین surveying ابتدا برداشت زمینی انجام می شود. برای انجام نقشه برداری از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود. و مختصات یو تی ام کنج ها برداشت می گردد. در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام با اتوکد انجام می گیرد. نقشه تهیه شده چاپ و مهر و امضا شده قابل ارائه خواهد بود.

تهیه نقشه یو تی ام کارشناس رسمی دادگستری

تهیه نقشه یو تی ام کارشناس رسمی دادگستری

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما