نقشه زمین کشاورزی

نقشه زمین کشاورزی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه یو تی ام اراضی زراعی ممکن است. از جانب ادارات مختلف و همچنین از جانب مراجع قضایی درخواست شود. برای تهیه نقشه زمین کشاورزی ابتدا می بایست جانمایی پلاک ثبتی برای تعیین حدود اربعه اراضی انجام شود. بنابراین برای تهیه این نقشه و انجام جانمایی پلاک ثبتی می توان. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

تهیه نقشه یو تی ام اراضی زراعی

از جمله مواقعی که لازم است نقشه یو تی ام از زمین کشاورزی تهیه شود. زمانی است که اشخاص قصد اخذ سند برای اراضی خود را داشته باشند. در نتیجه برای مشخص نمودن اطلاعات فنی اراضی لازم است نقشه یو تی ام از اراضی تهیه شود.

به جهت تهیه نقشه یو تی ام زمین کشاورزی می توان به یک فرد متخصص مراجعه نمود. کارشناس رسمی دادگستری متخصصی است. که می تواند این نقشه را با دقت بالا تهیه نماید.

اراضی کشاورزی مساحت بالایی دارند. و در نتیجه معمولا حدود اربعه مطمئن و دقیقی ندارند. بنابراین در صورتی که دستور تهیه نقشه یو تی ام به افراد داده شود. لازم است ابتدا جانمایی پلاک ثبتی ملک انجام شود. تا حدود ثبتی ملک معلوم گردد.

برای انجام جانمایی پلاک ثبتی ابتدا اسناد قدیمی همچون سند دفترچه ای ، بنچاق، قولنامه ، سند مادر جممع آوری و بررسی شود و در ادامه لازم است نقشه ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی استخراج شود. با جانمایی نقشه ثبتی بر روی زمین حدود ثبتی ملک مشخص می شود. با معلوم شدن این حدود بر روی زمین در ادامه نقشه برداری از زمین کشاورزی آغاز می شود و مختصات یو تی ام کنج های اراضی برداشت می گردد در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام بر طبق اطلاعات برداشت شده انجام میشود و نقشه تهیه شده مهر و امضا می شود تا معتبر شود و قابل ارائه به ادارات باشد.

تهیه نقشه یو تی ام اراضی زراعی

تهیه نقشه یو تی ام اراضی زراعی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما