نقشه یو تی ام (نقشه UTM) با مهر کارشناس رسمی برای اداره ثبت

نقشه یو تی ام (نقشه UTM) با مهر کارشناس رسمی برای اداره ثبت

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه یو تی ام برای املاک به این دلیل تهیه میشود. تا اطلاعات فنی ملک از جمله مساحت، ابعاد، حدود و همسایگی ملک و همچنین موقعیت دقیق مکانی ملک به دست بیاید. در صورتی که افراد قصد انجام امور ثبتی ملک را داشته باشند. در نتیجه برای تهیه نقشه یو تی ام لازم است اقداماتی انجام شود. برای اینکه نقشه یو تی ام ملک با دقت و فرمت مورد نظر سازمان ها به دست آید حتما بایستی به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امو ثبتی که یک فرد متخصص می باشد، مراجعه نمود.

تهیه نقشه یو تی ام برای انجام امور ثبتی

برای انجام امور ثبتی ملک مراجعه به اداره ثبت اسناد ضروری میباشد. در واقع ممکن است افراد قصد تبدیل سند قدیمی ملک خود را به سند تک برگ را داشته باشند. در نتیجه میبایست مدارکی نیز تهیه شود. و به اداره ثبت اسناد ارائه شود. یکی از این مدارک نقشه یو تی ام (نقشه UTM)است که با مهر کارشناس رسمی معتبر میشود. تا به اداره ثبت اسناد ارائه شود.

نقشه یو تی ام(نقشه UTM) ممکن است از جانب اداره ثبت اسناد در خواست گردد. در نتیجه لازم است به یک فرد متخصص مراجعه نمود. تا نقشه یو تی ام(نقشهUTM) با دقت بالا تهیه شود. کارشناس رسمی دادگستری میتواند این نقشه را با دقت و کیفیت بالایی تهیه کند. و نقشه تهیه شده با مهر کارشناس رسمی معتبر میشود. و برای ارائه به اداره ثبت اسناد آماده می شود.

برای تهیه نقشه یو تی ام (نقشه UTM) ابتدا برداشت از کنج ها و شکستگی های عرصه ملک انجام میشود. و در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام میشود. و این نقشه چاپ میشود. با مهر کارشناس رسمی برای اداره ثبت آماده میشود. در نتیجه با ارائه این مدرک به اداره ثبت اسناد امور ثبتی مربوط به ملک انجام میشود.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما