نقشه utm کارشناس رسمی دادگستری

نقشه utm کارشناس رسمی دادگستری

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه یو تی ام تهیه می شود تا در نتیجه موقعیت منحصر به فرد ملک بر روی زمین حاصل شود. در صورتی که اشخاص قصد تبدیل سند قدیمی ملک خود را به سند تک برگ داشته باشند. در نتیجه تهیه نقشه یو تی ام ضروری خواهد بود.  برای تهیه نقشه utm کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می توانند سبب شود. این نقشه با دقت بالا تهیه شود. در واقع به جهت تهیه استاندارد این نقشه مراجعه به کارشناس رسمی دادگستری ضروری خواهد بود. با تهیه این نقشه مساحت، ابعاد و موقعیت دقیق ملک معلوم می شود.

نحوه تهیه نقشه utm توسط کارشناس رسمی

از جانب ادارات و سازمان های مختلفی نقشه utm در خواست می شود. در واقع از جمله اداراتی که تهیه این نقشه را در خواست می کنند. اداره ثبت اسناد، شهرداری، اداره منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و .. می باشد. با تهیه نقشه یو تی ام اطلاعات فنی ملک حاصل می شود. از جمله این ادارات که نقشه یو تی ام را در خواست می کنند شهرداری می باشد. در واقع به جهت اخذ جواز ساخت از شهرداری لازم است مدارکی از جمله نقشه یو تی ام از عرصه و اعیان می باشد. که لازم است با فرمت یک دو هزارم تهیه شود.

برای تهیه نقشه utm می توان به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود این متخصص به جهت تهیه نقشه یو تی ام ابتدا برداشت زمینی انجام می شود و مختصات یو تی ام کنج ها برداشت می شود در ادامه ترسیم نقشه utm را کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی انجام خواهد داد. نقشه یو تی ام تهیه شده چاپ و مهر و امضا شده معتبر می شود و قابل ارائه به ادارات و سازمان های مختلف خواهد بود.

نحوه تهیه نقشه utm توسط کارشناس رسمی

نحوه تهیه نقشه utm توسط کارشناس رسمی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما