نمونه نقشه یو تی ام

نمونه نقشه یو تی ام

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه یو تی ام را شهرداری به جهت صدور جواز ساخت، اداره ثبت اسناد برای تصحیح سند و یا صدور سند تک برگ و بسیاری از ادارات دولتی این نقشه را با فرمت های مختلف در خواست می کنند.

برای تهیه نقشه یو تی ام با دقت بالا می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا خروجی یک نقشه با دقت و کیفیت استاندارد باشد.

تهیه نقشه یو تی ام utm

اداره ثبت اسناد و مدارک از جمله اداراتی است. که تهیه نقشه یو تی ام را در خواست می کند. در واقع ممکن است اشخاص قصد تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ را داشته باشند. در نتیجه لازم است این نقشه تهیه شود. همچنین به جهت اخذ سند رسمی برای ملک قولنامه ای طبق ماده 147 لازم است این نقشه تهیه شود. برای تصحیح سند ملک نیز این نقشه در خواست می شود.

بنابراین در صورتی که برای انجام امور ثبتی ملک نیاز به تهیه نقشه یو تی ام پیدا کردید. به یک فرد متخصص برای تهیه این نقشه مراجعه نمایید. برخی از افراد تهیه این نقشه را به اشخاص غیر متخصص می سپارند. و نتیجه آن به دست آمدن نقشه یو تی ام با دقت پایین می باشد.

برای تهیه نقشه یو تی ام با دقت بالا و کیفیت استاندارد لازم است به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص به جهت تهیه این نقشه با دقت بالا ابتدا برداشت و سپس ترسیم نقشه یو تی ام را انجام خواهد داد. برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود و بعد از برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام با اتوکد انجام می شود. نقشه تهیه شده چاپ و مهر و امضا شده قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود.

تهیه نقشه یو تی ام utm

تهیه نقشه یو تی ام utm

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما