هزینه انجام نقشه برداری UTM یو تی ام

هزینه انجام نقشه برداری UTM یو تی ام

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

هزینه انجام نقشه برداری UTM یو تی ام طبق تعرفه ای که از طرف سازمان نقشه برداری کشور ابلاغ می شود. تعیین می شود. امروزه برای انجام امور مربوط به املاک، سازمان ها و ادارات مختلف تهیه این نقشه را از مالک در خواست می کنند. و معمولا تهیه نقشه یو تی ام مورد در خواست قرار می گیرد. و نقشه یو تی ام جزو مدارک ضروری در اداراتی مثل شهرداری برای صدور جواز ساخت،اداره ثبت برای صدور سند تک برگ و بررسی نوع اراضی برای جهاد کشاورزی و محسوب می شود.

نقشه برداری UTM یو تی ام

نقشه های یو تی ام،نقشه ای با دقت بالا هستند که فراهم کردن آن برای ملک باعث می شود. موقعیت دقیق ملک حاصل گردد. و همچنین مساحت و ابعاد دقیق ملک و حدود و همسایگی ملک به دست خواهد آمد. از آنجایی که سازمان ها دقت بالای این نقشه را مد نظر دارد. بنابراین باید حتما این نقشه با تجهیزات دقیقی تهیه گردد. و فقط یک فرد متخصص قادر خواهد بود این نقشه را با دقت و فرمت مورد نظر سازمان ها حاصل شود.

توجه داشته باشید که هیچگاه قیمت را برای تهیه این نقشه اولویت قرار ندهید زیرا در آن صورت با مراجعه به افراد غیر متخصص که معمولا قیمت های پایینی برای تهیه این نقشه ها پیشنهاد می دهند در نهایت نقشه با دقت پایینی حاصل می شود.

زیرا این اشخاص معمولا از تجهیزاتی با دقت پایین و خطای بالا استفاده می کنند و در نتیجه در آینده مالک با مشکلاتی رو به رو خواهد شد.اما کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی با استفاده از تجهیزاتی مثل جی پی اس دو فرکانسه گوشه های ملک را برداشت و سپس نقشه یو تی ام ملک را ترسیم و مهر و امضا خواهد کرد. همچنین وی قیمت را بر اساس تعرفه ها تعیین می کند که این تعرفه ها توسط سازمان نقشه برداری تعیین شده است.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما