هزینه تامین دلیل تفسیر عکس هوایی

هزینه تامین دلیل تفسیر عکس هوایی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

هزینه تامین دلیل تفسیر عکس هوایی انجام میشود. تا در نتیجه با تهیه مدرکی اختلافات ملکی به وجود آمده حل شود. برای انجام تفسیر عکس هوایی میتوان. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

تفسیر عکس هوایی

عکس های هوایی به صورت قائم از سطح زمین توسط سازمان نقشه برداری و سازمان جغرافیا از تمامی مناطق کشور و در دوره های مختلف اخذ می شوند. به طوری که اطلاعات مربوط به تمام قسمت ها و عوارض موجود در آن ثبت و ذخیره شود. و تغییراتی که در عوارض زمین رخ می دهد ثبت میشود. با استفاده از عکس های هوایی می توان به اطلاعاتی درباره عوارض مختلف کسب نمود و در نتیجه به نتایج مهمی دست یافت. تفسیر عکس هوایی در امور ملکی کاربرد های مختلفی دارد. یکی از کابرد های تفسیر عکس هوایی تهیه تامین دلیل برای حل اختلافات ملکی میباشد. به طور مثال ممکن است دولت اراضی برخی از اشخاص را ملی اعلام کند.

در نتیجه با ملی اعلام شدن اراضی مالکین این اراضی به رای دولت معترض خواهند بود. بنابراین برای خارج کردن اراضی از لیست اراضی ملی لازم است ابتدا به مراجع قضایی مراجعه و تشکیل پرونده داد. و سپس تفسیر عکس هوایی انجام شود تا سابقه احیا در اراضی بررسی شود. در صورتی که سابقه احیا در اراضی ملی اعلام شده معلوم شود اثبات می شود اراضی ملی نمیباشد و احیا شده است .

برای انجام تفسیر عکس هوایی لازم است به یک فرد متخصص و مورد اعتمادی همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا در نتیجه گزارش تفسیر عکس هوایی تهیه شده مورد قبول مراجع قضایی قرار بگیرد.

این متخصص بعد از تهیه عکس هوایی با تجهیزات و نرم افزار های مخصوص تفسیر عکس هوایی را انجام خواهد داد. و گزارشی را تهیه خواهد کرد. تا به عنوان تامین دلیل قابل ارائه به مراجع قضایی باشد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما