نقشه utm برای سند تک برگ

نقشه utm برای سند تک برگ

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ با مراجعه به اداره ثبت اسناد و مدارک ممکن می باشد. برای این تبدیل لازم است اطلاعات فنی ملک با دقت بالا به دست آید. بنابراین تهیه نقشه utm ضروری می باشد.

به جهت تهیه نقشه utm برای سند تک برگ لازم است برداشت زمینی و ترسیم دفتری نقشه یو تی ام توسط یک متخصص انجام شود. تا در نتیجه نقشه یو تی ام با کفیت استاندارد تهیه شود. بنابراین برای تهیه این نقشه مراجعه به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی ضروری می باشد.

تهیه نقشه utm برای اخذ سند تک برگی

سند قدیمی دفترچه ای ایرادات و مشکلاتی دارد و این معایب سبب به وجود آمدن مسائل حقوقی برای مالک خواهد شد در واقع اسناد قدیمی معایبی همچون امنیت پایین، دقت پایین، عدم درج اطلاعات مکانی ، ناخوانا و دست نویس بودن و .. را دارد. بنابراین به جهت تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ لازم است اقداماتی انجام شود و به اداره ثبت اسناد مراجعه شود. برای انجام این تبدیل لازم است نقشه یو تی ام ملک تهیه شود.

تهیه نقشه utm برای سند تک برگ از عهده یک فرد دارای صلاحیت همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بر می آید. برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود و در نتیجه برداشت زمینی انجام می گیرد. بعد از اتمام برداشت زمینی در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود و با استفاده از اتوکد نقشه یو تی ام ملک ترسیم می شود. این نقشه چاپ و مهر و امضا شده قابل ارائه به اداره ثبت اسناد و مدارک خواهد بود تا سند تک برگ برای ملک صادر شود. با تهیه این نقشه همچنین اطلاعات ملک در سیستم کاداستر ثبت می گردد.

تهیه نقشه utm برای اخذ سند تک برگی

تهیه نقشه utm برای اخذ سند تک برگی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما