پلاک ثبتی در سند دفترچه ای

پلاک ثبتی در سند دفترچه ای

جانمایی پلاک ثبتی انجام می شود تا در نتیجه حدود ثبتی ملک و آدرس ملک بر روی زمین با دقت بالا انجام شود. یکی از مواقعی که لازم است این عملیات انجام شود. زمانی است که ملک گمشده باشد. و آدرس نامعلوم باشد. برای انجام جانمایی پلاک ثبتی ملک می توان به یک فرد متخصص و با تجربه همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا در نتیجه این عملیات به صورت اصولی انجام شود. پلاک ثبتی در سند دفترچه ای درج شده است. و کارشناس با توجه به آن جانمایی پلاک ثبتی را انجام خواهد داد.

پلاک اصلی و فرعی سند قدیمی

در صورتی که ملک گمشده باشد یعنی آدرس معلومی نداشته باشد. لازم است به جهت بر آورد آدرس ملک جانمایی پلاک ثبتی ملک انجام شود.

پلاک ثبتی در سند دفترچه ای درج شده است. و به جهت این که نقشه ثبتی ملک تهیه گردد. و انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی لازم است. به یک فرد متخصص و با تجربه ای همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

به جهت انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی ابتدا اسناد و مدارک قدیمی ملک گرد آوری می شود. و مورد بررسی قرار می گیرد. و در ادامه با توجه به پلاک ثبتی در سند دفترچه ای، نقشه ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی استخراج می شود. با جانمایی نقشه ثبتی ملک بر روی زمین حدود ثبتی ملک معلوم می شود. و سپس نقشه یو تی ام ملک تهیه می شود. برای تهیه نقشه یو تی ام از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود. و بعد از برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. نقشه تهیه شده چاپ و مهر و امضا شده. قابل ارائه به اداره ثبت اسناد و مدارک خواهد بود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما